Er du vår nye ansatt?

Gammelstua barnehage søker nå etter en engasjert og dyktig vikar i 100% stilling barnehageåret 2023/2024- med mulighet til forlengelse

Som en del av vårt entusiastiske team vil du få muligheten til å bidra til et fantastisk læringsmiljø som gir barna våre muligheten til å utforske og lære på en morsom og trygg måte.

Arbeidsoppgaver:

• Samarbeide med pedagogisk leder og andre ansatte i barnehagen om å planlegge og gjennomføre daglige rutiner og aktiviteter både inne/ute
  • Følge opp barnas utvikling og dokumentere dette samarbeidet med resten av personalet
  • Skape en inkluderende og positiv atmosfære for barna, og ta hensyn til ulike behov og forutsetninger blant barna.
  • Bidra til et godt samarbeid med foreldre og foresatte , og informere om barnas utvikling og trivsel i barnehagen.
  • Delta i utvikling av barnehagens pedagogiske praksis
  • Bidra til å skape et godt arbeidsmiljø i barnehagen, med positivt samarbeid og kommunikasjon mellom alle ansatte.

Kvalifikasjoner:

• Fagbrev som barne- og ungdomsarbeider ( BUA) eller tilsvarende utdanning innen pedagogikk.
  • Erfaring med arbeid i barnehage eller lignende arbeid med barn
  • Kunnskap om og interesse for barns utvikling og læring
  • Kreativitet og evne til å planlegge og gjennomføre ulike aktiviteter og prosjekter for barna.
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Evne til å takle stress og utfordringer som kan oppstå i en travel hverdag i barnehagen
  • Kjennskap til barnehageloven og rammeplanen.

Vi kan tilby en spennende  jobb i en barnehage med fokus på pedagogisk kvalitet og trivsel for både barn og ansatte.

Gammelstua friluftsbarnehage har et godt og inkluderende arbeidsmiljø, og vi legger stor vekt på kompetanseutvikling og videreutdanning.

Lønn etter avtale og gode pensjons- og forsikringsordninger (Tariff PBL)

Politiattest kreves.

Oppfordrer menn til å søke.

Tiltredelse: Snarest

Send søknad med CV og referanser til kine@gammelsb.no  Spørsmål om stillingen kan rettes til daglig leder Kine Lysberg Lund  på telefon 95274260 eller e-post kine@gammelsb.no